.

מגרד חתול פוסט יציבות מצוינת קל להרכבה חוסכת חלל חוסכת חלל סיסל גן משחקים חתול מניעה נפילה והקלה מתח

מגרד חתול פוסט יציבות מצוינת קל להרכבה חוסכת חלל חוסכת חלל סיסל גן משחקים חתול מניעה נפילה והקלה מתח

ILS 2.00

זמינות
המוצר זמין

מבנה איכותי : בד בדים, כל כך מתאים לכל העונות! קשה לאיסוף אבק וחתול קשה לאיסוף וקל לניקוי. הפוך את החתול האהוב שלך לנעים ונוח יותר בעונה הכבדה. וכל הפינות מעוגלות, כך שזה לא יפגע בחיות המחמד החשובות שלך ויגן עליה בעדינות. חומר : עץ אורן, מוך כותנה מיובא, עבה וצפוף, סיסל טבעי, מרקם עדין ויפה, ומצויד באביזרי חומרה מעודנים. לערסל יציבות מצוינת : מכיוון שהוא ערסל המחובר ישירות למדף, יש לו פחות נדנדה ויציבות מאשר מוצרים מסורתיים, והחתול יכול להירגע לאט. קל להרכבה סוג : קל מאוד להרכבה רק על ידי תיקון המוט לתחתית. זה קומפקטי, קל להרכבה וקל מאוד לנשיאה. זהו סוג קבוע וניתן להתקין אותו בחופשיות בכל מקום. תיאור המוצר : במגדל החתולים תוכלו לנמנם בערסל יציב. מתאים מאוד למלטה חתולים. מומלץ להקלה על מתח מכיוון שאתה יכול לחדד את הציפורניים שלך בעמוד. הבסיס עם נוף טוב בחלקו העליון הוא בהחלט מקום אהוב. מצויד בצעצועים : מצויד בצעצוע קטן ופך, מתאים מאוד להפחתת הלחץ על החתולים. מבנה איכותי : בד בדים, כל כך מתאים לכל העונות! קשה לאיסוף אבק וחתול קשה לאיסוף וקל לניקוי. הפוך את החתול האהוב שלך לנעים ונוח יותר בעונה הכבדה. וכל הפינות מעוגלות, כך שזה לא יפגע בחיות המחמד החשובות שלך ויגן עליה בעדינות. חומר : עץ אורן, מוך כותנה מיובא, עבה וצפוף, סיסל טבעי, מרקם עדין ויפה, ומצויד באביזרי חומרה מעודנים. לערסל יציבות מצוינת : מכיוון שהוא ערסל המחובר ישירות למדף, יש לו פחות נדנדה ויציבות מאשר מוצרים מסורתיים, והחתול יכול להירגע לאט. קל להרכבה סוג : קל מאוד להרכבה רק על ידי תיקון המוט לתחתית. זה קומפקטי, קל להרכבה וקל מאוד לנשיאה. זהו סוג קבוע וניתן להתקין אותו בחופשיות בכל מקום. תיאור המוצר : במגדל החתולים תוכלו לנמנם בערסל יציב. מתאים מאוד למלטה חתולים. מומלץ להקלה על מתח מכיוון שאתה יכול לחדד את הציפורניים שלך בעמוד. הבסיס עם נוף טוב בחלקו העליון הוא בהחלט מקום אהוב. מצויד בצעצועים : מצויד בצעצוע קטן ופך, מתאים מאוד להפחתת הלחץ על החתולים.

מפרטים מוצהרים

Material:
natural sisal
Used to solve slopes that are easy to climb and lack movement:
From kittens to advanced cats, you can enjoy a fun up and down ramp. Climbing, hiding, relaxing... The kids who play a lot are also satisfied! Eliminate lack of exercise and live a healthy and long life!:
Easy to assemble type:
It is very easy to assemble just by fixing the rod on the bottom. It is compact, easy to assemble and very easy to carry. It is a fixed type and can be installed freely anywhere.
Cat toy:
Cat tower for cats love. It has both the safety of furniture and the convenience of amusement equipment.:
This is the ideal space to make your cat tired of playing and sleeping.:
It is the cat tower that cats love. It has both the safety of furniture and the convenience of amusement equipment.:
Stick to stability:
The pillars are located on the thick base plate to improve stability. High strength formula:
increase the strength of the ball supporting the tower!
You can also install this cat-shaped tower near the wall or window to show the scenery outside. :